Criminal Case Altın Hilesi Güncel

Merhabalar Criminal Case oyuncuları şimdi size adım adım hilemizi anlatıcam adımları takip ettiğiniz taktirde sorun yaşamayacağınızın garantisini verebilirim herhangi bir sorunda yorum formu yoluyla sorununuzu belirtiniz.



 Hilemiz 32 ve 64 bit için ayrı seçenekler sunuyor Winrar arşivi içerisinden sisteminize uyumlu olan sürümü çalıştırınız oyunumuzu Mozilla Firefox tan açmanızı rica ediyorum aksi taktirde hilenin çalışmasıyla ilgili garanti veremiyorum...



Öncelikle Hilemizi Bilgisayarınıza İndiriniz ;


İndir tuşundan sonra reklamı geç ' e basın ve gelecek sayfayı bekleyin..
1. Adım : Oyunumuzu mozilla firefox ta açıp programa geliyoruz resimde gördüğünüz gibi Flash Player Plugin_11_X_XXX seçiyoruz.



2. Adım : Attack butonuna tıklatıp hilemizin entegre olmasını bekliyoruz entegre olduğunda karşımıza uyarı ekranı gelecektir tamam deyip kapatıyoruz.



3. Adım : Bu altınınızı 99.999.999 yapacak olan kısımdır burda dikkat edilmesi gereken bir husus var bunu yaptıktan sonra kesinlikle sayfa yenilemeyiniz yoksa altınlar gidecektir yapacağınız harcamaları sayfa yenilemeden yapınız.



4. Adım : Bu süre oyunlarında kullanılan bir kısım bunu kullanma imkanım olmadı o yüzden tam bilgi veremiyorum.



5. Adım : Buda 4 gibi süre oyunlarında kullanılıyor.



6. Adım : Ve en önemlisi bu butona tıkladıktan sonra bir kaç saniye bekleyip oyuna giriniz. Herhangi bir bölümü açınız ve püf nokta, oyunun bulmanızı istediği öğenin nerde olduğunun bir öneminin olmamasıdır siz nereye tıklarsanız tıklayın o öğeyi bulmuş saymaktadır hileyi doğru bir şekilde entegre ettiğiniz taktirde 2 saniye içerisinde bölümü bitirmiş en yüksek puanı almış olacaksınız...

Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »
Yorumlarınız bizim için değerlidir