Ministry Of War Altın,Erzak,Odun,Taş,Metal Sınırsız Hile




Selam arkadaşlar ministry of war hilesi yapacağız
Hilemizin Sonucunda

Kazanmış Olacağız..
Altın inşa yaparken , kışladan adam üretirken işinize baya yarar. Diğerleri zaten hepsinin önemi büyük
Ben Oyunu Admin olarak açtım Yeni Server 10 ' da 1-2 Saat arasında adamımı 24 level yaptım.
Sonra oyun zorlaştı altın felan baya zor oluyor bulması bende yardım amacıyla hileyi yapayım dedim.
Bu arada yardımcı olmak için söyleyeyim Level atladıktan sonra verdiğiniz yetenekleri sadece güce ve fiziğe verin .. diğerlerini boşverin.
                                     Büyültmek için fotoğrafın üstüne tıklayın

Yukarda görüldüğü gibi bütün ihtiyaç malzemeleri çok fazla..








Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »
Yorumlarınız bizim için değerlidir