Subway Surfers Hile

Selam arkadaşlar size yeni güncel bir subway hilesinden bahsetcem.
Hileyi burda değil başka sitede gösterdim.

O sitede her zaman özgün hileleri paylaşılıyor. Oynadığınız her oyunun hilesi ni bulabilirsiniz.Wolfteam , Bombom,Gta şifreleri,Facebook oyun hileleri (Dragon city hileleri,Kungfu hileleri) vb. Bütün oyunların hileleri paylaşılıyor.

Gelelim Konumuza bu site subway ın yenilenmesinin ardından (Subway Surf Sao Paulo) Yeni bir hile yapmış
Subway Surf Sao Paulo Anahtar ve Para Hilesi yapmış

Ben İndirdim.Yaptım ve bir sürü oyuncu aldım ve oyunu anahtarla devam ettire ettire skorum 450 bin oldu sıkıldım ve bıraktım.. Dahada fazla yapabilirsiniz.Şimdi Subway Top 10 diye bir liste yapmış türkiye genelinde ve dünyada adınızı ilk sıraya yazdırın !

HİLE ADRESİ İÇİN TIKLA



Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »
Yorumlarınız bizim için değerlidir