Dragon City Herşey Sınırsız Hilesi

Arkadaşlar yeni yapmış olduğumuz site ile herşey çok basit..Dragon city exp hilesi ni dragon city gold hilesini dragon city gems hilesini ve dragon city food hilesini bir arada veriyoruz..

Bundan önceki attığım yayında ayrı ayrı gösterdim . Level exp hilesini ayrı videoda food gold hilesini ayrı videoda gösterdim.

Hepsini toparlayacak olursak bu sitede herşey var.
Session Id ve Facebook ıd yazıyorsunuz..Load dragon dedikten sonra bilgilerinizi buluyor. Videoda nasıl olduğunu belirttim.

Sonrada 1 tuşa basıp 10 sniye bekliyorsunuz ister gems tuşu ister food tuşu ister altın tuşu olsun hepsi var.

Videoda belirrttim.

Ayrıca Gems Hilesi için sitede free gems felan yazıyor herşeye tıklayın.. Serbest Size bir sürü hediye gems verir.

Ayrıca hile kalıcıdır.. HİLEYİ Yapıyoruz.. Dragon city i yeniliyoruz. ve herşey hiledeki gibi olmuş bunuda videoda gösterdim.

2 VİDEO var exp level hilesi videosu ve gold food hilesi videosu sadece izleyin..Olmazsa Bir Daha bu siteye girmeyin arkadaş.. Okadar eminim.
İŞTE İLK VİDEO
Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »
Yorumlarınız bizim için değerlidir