KungFu Külçe Hilesi 2014


Selam arkadaşlar sizlere kungfu külçe hilesi vercem.Kungfu hile sizler için hazırladım.Hile 2014 tür.Ve 23.07.2014 Tarihinden İtibaren Çalışmaktadır.

Kendim denedim yaptım 34 levelken kendimi düzerek 1 Saatte 48 level oldum . Hilemiz Günceldir

HİLE NASIL Çalışır ? Arkadaşlar bundan öncede kungfu hilesi vermiştik fakat diğer siteler çaldı ve paylaştılar ve sizde denediniz olmadı çünkü kodları değiştirdim.Bu hileyide kimse çalmadan yapalım BEN ADMİN İNFERNO
-- Öncelikle belirtmek isterimki ban sebebi olmaması için 20+ lewel olmanız Gerekmektedir
-- Bineginizin Olması Gerekmektedir. Bunlar varsa işlemlere başlayalım. Binekleri Tuttugunuz
 ---Yere Gidin 1 tane binek tutun ancak kesinlikle geliştirmeyin Külçe Satın al kısmına Tıklayın 

-Cheat engineyi açın Eski bineginizin leveli ne ise Value kısmına yazın ve First Scan deyin 
-Cıkan yandaki sayıları alta alın ( fotografta belirttim ) Ve ordaki binek seviyesini 40 yapın Binek 40 level olacaktır 

 Külçe yerinde kaç külce istiyorsanız onu new scan dedikten sonra value kısmına yazın Yine yanda cıkacak sayilari Alta alın Oyunu F5 leyin..

. Hilemiz çalışıyor
Not - Cheat engine benim verdigimi indirin 
Not - Hile Kalıcı degildir. Her oyunu actıgızda yapın...
(FOTOĞRAFLARA TIKLAYARAK BÜYÜTÜN)
at alanına gidiyoruz

                                             
 AT ALANINA GELDİK.

  20 LEVEL LİK BİR AT TUTUYORUZ
 SEVİYESİNE BAKALIM (1)

Cheat engineyi açıp kungfu yu seçip value kısmına bineğin levlini (1) yazıyoruz..AŞağıya alıyoruz.
Ve Aşağıdaki value kısmını ben 81 yaptım siz de 85 i geçmicek bi şekilde level yazın ve bakın..
BİNEK 81 LEVEL

 KÜLÇEM 100,000


Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »
Yorumlarınız bizim için değerlidir